Thursday, April 21, 2011

nak mara ke x???

arghhhh!!!!makin tensen la aku ngan die neyh...tau la nga final...pi xkan la smpai x pedulikan aku lgsg?????waaa....sedihnye.....smpai ati an die wat aku camni..x ckp baek ke aku ngan die...kang kalo aku mara kang die yg majok.,,,,adush....skunk ni da terbalikla...lelaki kalo kne mara skit majok....kalo dlu rase x cmni kot...skunk ni kalo pompuan yg majok...laki tu wat x tau jep....

geram giler seyh....kalo dpt dok dpn die...mmg nak jep cbt2...pi cbt jep la...haha...siyez la...skunk ni secara jujurnye aku nga mls nak lyn die...sbb ape???aku kecik ati giler ngan die...siyez weyh...die cam x prnah nak phm aku....hmmm...kalau la die tau...:(

pi xpela...da nsb aku kot...haha...xpe2...aku nga menghabiskan mase sebaik mgkin di tmpt praktikal..sbb x lame lg aku da nak hbs LI...haha...betape gumbirenye saye...da la tggl sowg2...sedih au meg ngan amal xde...xde kwn nak bual...nak pi kodai...nak jln2 bli kerepek.,...haha...pi pape pon doakan aku bahagie....hahaha...try to enjoy my life????

No comments:

Post a Comment