Wednesday, May 18, 2011

siapela aku...hmmm=(

hmmm...x tau nak mulekan camne..mcet x balas...call x angkat...walaupun da banyak kali die wat camtu,aku ttp sabar..mgkin die blm fhm aku lg...xpela...bagi die mase...tapi smpai bile..tiap kali die wat slh,aku diam jep...kdg2 x smpai ati nak marah...siapela aku ni nak marah2 owg len...aku pon x ske kne marah...

pi...smpai bile nak camtu..
slalu tggu die mcet or call..pi sampai mlm sume tu hanyela khayalan...bile call die nga hang out ngan kengkawan...skit x ingat aku...kalau die hntr mcet tny nga wat ape pon aku da ckp bersyukur..paling x pon aku tau die ingat kat aku...pi x...
susah nak faham die...n die pon susah nak faham aku,,,
da x tau da nak wat camne...hanye tunggu dan trs menunggu...

mungkin ini da takdir...mungkin Tuhan nak menguji sejauh mane kesabaran aku...pi kesabaran manusia ade batasnye kan....aku hanye mampu menangis untuk memadamkan kemarahan yg timbul...
sebab ape...sebab sayang......hmmmm


No comments:

Post a Comment