Tuesday, December 4, 2012

Community Care 2012

ok..program suda tamat sekarang masa untuk bercerita...hehe.. Nak cite ape ni? Pasal program yg Uyul juinla...huhu... Community Care Tradewinds 2012 yg berlangsung pada 29 Nov - 1 Dis 2012 bertempat di Kg Belantik, Sik, Kedah. Program ni skali dengan program anak angkat dan juga program bersama murid sekolah rendah Darjah 5. Sekolah ni sgt cantik pemandangannya sebab blkg sekolah ade sungai.
mak angkat kami =)
kami bermalam di rumah keluarga angkat. Memang pelajar universiti selalu berkunjung ke Kg Belantik ni dan membuat pelbagai program at cni. Orang kg sgt baik dan pemandangan at ctu sgt cantik! Macam2 program kitorg buat dengan pelajar sekolah seperti Slot Bahasa Inggeris, Motivasi dan sukaneka. Sekolah Seri Ampang Muda sgt cantik dan pernah menang pertandingan pancaragam. Persembahan dari adik2 memang best!
mmg ade gaye adik2 ni buat persembahan
Tetapi kami tidak berkesempatan untuk meluangkan masa yang panjang untuk bersama keluarga angkat kami. Itu bermakna kami akan berkunjung lagi ke rumah keluarga angkat kami..huhu. Banyak lagi yang kami belum terokai mengenai kehidupan di kg. 
sawah yg berhampiran dgn rumah keluarga angkat
sebelum pulang ke UUM, kami singgah sebentar ke Tasik Beris.. Tempat tanam anggur di Malaysia. Tapi kami hanya melawat sekitar Tasik Beris sahaja...hehe... Pemandangan kat situ memang cantik sangat. Harapnya 1 masa nnti buleh bawak family dan kawan2 melawatai tempat tu...huhu

Memang x tipu, tempat ni sangat cantik..huhu...ramaila jugak pengantin buat photoshoot at cni.. Cume Uyul x smpat nak capture gambar diorg. Yang penting, Thanks to Cik Merah sebab banyak berjase...Love u Cik Merah..haha...daaa =)

No comments:

Post a Comment