Sunday, June 19, 2011

kenangan di batu pahat bersama Tina Shafina!hehe

hyep!hehe...camne sume...chat???mesti chat an???aku x brape nak chat sbb nga selsema + batuk...same jugak ngan Tina Shafina...eh,sape Tina Shafina neyh???meh aku bagi tau...


camne leh knl???kitowang mule rapat bile da nak abez sem 1..kitowang sekelas sebenarnye...hehe...ntah camne da nak abez sem br rapat...sem 1 an dok asrama...pastu aku nak cari uma sewa...kebetulan Tina ngan Effa ade uma sewa kosong lg...means nga cari member ntuk ckpkan ahli uma tu...so,aku ngan Faten pon join skali...dah 1 kelas pastu 1 uma lak ue....hehe...

semakin hari kami jadi semakin rapat...yang laen pon same jugak cume aku slalu pi uma die...hehe...senang cite aku ngan tina sekepale...nak wat pape mesti xde hal sbb same minat...hehe...lagi pon aku ni jenis x kesa...hehe...



aku rase kali ni paling lame aku dok kat uma Tina neyh...seminggu au...sebab ape???nak ciapkan report LI...pi...ciap ke???hehe...so,banyak time aku spend kat uma Tina neyh...seronok kat uma Tina sebab meriah...eh,nape lak ek???hehe...Tina ank bongsu...pastu kakak2 dan abg2nye da ade ramai anak...that's mean Tina ade ramai anak sdare...hehe...pastu diowang2 ni umanye x jauh...dekat giler...so,anak2 sdarenye slalu dtg kat uma Tina neyh...

dalam seminggu neyh, mcm2 aktiviti diowang buat...buat kerepek pisang...kueh goyang..pastu kacang sambal...untuk ape???diowang jual secare kecil-kecilan...hehe...best an...bile aku dok uma Tina neyh,mcm2 aku dapat...hehe..belajar memasak....camne pisang tu dibuat kerepek...hubungan antare adek bradek...best ue...hehe

dalam seminggu ni jugak, aku ngan Tina sampai 2 kali tgk wayang...cite ape??? KL Gangster & 3,2,1 Cinta! hehe...best ue...hehe...


ni sblm pi tgk KL Gangster...kitowang pi makan kat pizza hut...eh, cam lupe sesuatu jep...ha ah la...aku lupe nak bagi tau tgk wayang kat mane da,,,,,,hehe,,,cowie2,,,xmo mara ea...hehe...kitowang tgk kat Batu Pahat Mall....or lebih dikenali dengan name BP Mall...hehe....cite tu not bad...aku ske...hehe

ok....sblm pi tgk cite 3,2,1 Cinta...kitowang pi Sg. Lurus...katner tu???aku pon x tau...hehe....ape kitowang wat kat ctu???sebenarnye nak jln2 jep...tgk wayang tu x plan pon...hehe....cantik tempat tu...aku ske...sbb mendamaikan....tenang fikiran beb...hehe...



kutip kulit siput...hehe






lagi 1 kat cni yang bestnye mkn kerang goreng sambal....sedap seyh...meratah jep...hehe...hargenye pon not bad la...pi berbaloi...hehe




pas mkn2 ni la br plan nak pi tgk wayang....time tu lak cite 3,2,1 Cinte br kuar...so aku pon ajak die pi tgk....die pon ok jep...hehe...citenye not bad jugak...seorang perempuan try mengurat sorang lelaki...best la jln citenye...x bnti gelak...tu aku la...pi kalo kowang yg pi tgk x taula....hehe...
so....sekian sahaje dari UYULIZZATI...sbb uyul nak blk johor dah...umi ayah da rindu...umi ayah wait for me okey!tata!

No comments:

Post a Comment