Thursday, July 7, 2011

kembali ke politeknik!

ok...nape kne blk poli neyh???sape tau???angkat tangan!!!haha....yes,aku akan mule mendaftar untuk sem baru...huhu...da excited da ble hbs practical....pi ble pkir2kan balik report x ciap,,,alamak!!!!haha...trs ilang mood nak bercuti....hihi

tapi xpe...report aku da ciap dah...cam nak pecah pale aku,,,haha...dengan bantuan ayah, aku berjaya ciapkan sume...tima kaceh ayah,,,,hehe...skunk ni aku da smpai uma sewa...mood: excited...eh,yeke????haha...ntah...aku pon x tau la...tetibe windu lak kat family...huhu

tapi xpe, demi mencapai kejayaan untuk melangkah lebih jauh, aku gagahkan jugak untuk meneruskan pengajianku...hehe...da smpai uma sewa neyh, aku x kms barang...aku watpe ek???haha...aku pi pasau mlm kat merlimau...lapau lak perutnye....hehe

pastu,,,,trs on fb then blog...hehe...kat uma sewa ade wifi....so laju jep la...hehe...pe lagi...trs la tls blog...hehe....saye suke...so next...pape cite akan aku story next page k...hehe...bye!

2 comments: