Saturday, March 19, 2011

ape yg difikirkan???

rase2nye....ape yg difikirkan oleh cik uyul smpaikan die ssh hati + gelisah ni???

xde bahan nak wat report?menghitung hari..bilekah latihan industri akan berakhir?rindukan suasane stdy?kwn2 yg menghilang dan menyepikan diri?or mybe xde wet nak shoping or  melancong???

haha...aku mmg nga ssh hati + gelisah...pasal pe? sbb nga wisau...wisau pulak dah...huhu...ish,sape x wisau kalo lect nak dtg tgk kite kat tmpt LI...???huhu...da la report rasmi xde bahan sgt ni...ape aku nak jawab kat lect???haha..kalaula LI ni kejap jep...aku x kesa wei...haha..mmg seronok bile kite merase alam pekerjaan wat kali pertame..sgguh ku katekan aku x prnh ade pengalaman bekerja..pas spm aku dok uma jep...huhu...nsb baek LI...kalau tidak mmg x merase langsung alam pekerjaan ni...haha

da lame2 kat tempat keje ni mmg aku windukan suasane stdy...windu nak wat assignment..jawab kuiz,wat test, dapat markah dll...huhu...lagi pon aku nga windukan kawan2 aku...pe la yg diowg wat skunk ni...menyepikan diri trs...aku tau la aku ni sape..kdg2 aku terase cam aku xde kwn...kdg2 aku rase cam sume owg x nak kwn ngan aku...hmmm...ntahla...

ble dok kat uma ni mmg poket kosong...nak berjalan pon ssh...aduh,,,bertambah tensen ma...mane aku x gemok...bile stress jep mkn...huhu...pi nak wat camne..ade sbbkan parent x bg kuar...hmm...p aku xlehla..aku nak jugak merayap...pi malangnye...aku kan xde kwn...hmmm...nak wat camne uyul...owg x nak kwn ngan ko...sabar ea...sabarkan besar ganjarannye...hmmm..

bile ade dgn aku...mgkin mereka akan menjadi owg biase...berbual,berbincang,bergurau,ketawe n menangis...p bile berjauhan...lupe semuanye..sebuleh-bulehnye menjauhkan diri dr aku...hmmm...:(

kdg2 terpikir gak...ape yg aku wat smpaikan kwn2 aku jauhkan diri dr aku...pe salah aku...tell me the truth...psl pikirkan bnde2 camnila aku leh jdi stress...snn aku x ske rase berseorangan...jujur ku katekan..aku memerlukan teman yg buleh menjadi pendengar dan pemberi pendapat...serta menyokong aku dlm ape yg aku wat...

hmmm...ape salah aku...='(


No comments:

Post a Comment