Sunday, March 13, 2011

latihan industri

29 nov 2010...hari 1st aku bergelar sebagai 'practical student'...itu bermakne aku da semakin menginjak dewasa...haha..bile da masuk alam pekerjaan ni mcm2 bnde aku blajar...blajar untuk mendewasakan diri...mgkin..=)

name syarikat dirahsiekan...kat ctu ramai gak yg wat latihan industri...aku berkanalan dgn ramai owg...mcm2 ragam..lain owg laen ragamnye..hehe...tapi tu la bile da ade kat tempat owg kenela pndai bawak diri...agak susah aku nak menyesuaikan diri...mmg aku rase susah sangat...so,aku lebih suke mendiamkan diri..aku perhatikan jep pe owg wat...aku diberikan 1 tempat(meja sendirila...hehe)..ade komputer...fail2 dan telefon...so keje aku ialah update segale maklumat pasal supplier berkaitan dengan hutang...lebih kurangla tu...ahha!

kadang2 terase gak cam nak larikan diri sebab terase cam xde sape nak kawan ngan aku...hihi...tapi lame2 aku terbiase ngan situasi camtu...wat x tau jep...aku wat leje aku sendiri..kalo xde keje kat opis tu aku melukis..pe jep yg aku rase cam best nak lukis..aku lukisla..p aku xdela sehebat pelukis2 lain...ala kadar jep..hehe...

mulai sekarang aku da set in my mind...practical ni lg berape hari jep nak habis..so watpe nak pikirkan lagi pasal sesuaikan diri tu...huhu...aku rase adelah lebih baek jika aku fokus pade keje aku...lagi pon aku kene mahirkan tugas aku sebagai salah seorang pekerja kat situ...lg pon x lame lagi lecturer akan dtg check..wish me luck ok???^^,

No comments:

Post a Comment