Thursday, March 3, 2011

kawan-kawan.....

dari skola rendah smpai abes skola then smbg blajar...aku mmg xle idop kalo xde kawan...paling x pon kne gak de sowg...hihi...pi time tadika aku x reti berkawan skitla...tu pslla xde kwn...ahha! Ingat lg time kat skola rendah..time tu aku skola kat Sek Keb Tiram Duku... aku paling rapat ngan 3 owg budak...kecik lg la time tu...Namenye Nor Aisyah,Asiah ngan Nur Hasanah...
Time skola elok jep jln sesame...abes jep skola rendah lost cntact skit...dok kwsn kg..uma memasing jauh2...hehe...msk jep skolah menengah terpisah la kami berempat ni...huhu....pi smpai kat skola menengah aku tkr kwn lak...hehe
kawan ngan skolah menengah ni lg ceria la..time ni lak aku skolah kat Sek Men Kompleks Sultan Abu Bakar..hehe...Namenye,,,,Siti Aishah, Nor Adibah ngan Salasiah...hehe...kitowg start kamcing bile kat form 2...hehe...time tu Aishah ngan Adibah @ Ayu jdi librian...aku ngan Sal lak jdi pengawas...huhu..kitowg kekal kwn smpai kitowang form 5..pas jep dpt result pmr,kitowg pakat nak pndh masuk ke teknik...hehe..so,,form 4 ngan form 5 kitowang skolah kat Sek Men Teknik Pontian..pi jurusan laen2 la time tu...Aishah amek Mechanical Eng....Sal amek Pengurusan Makanan...aku ngan Ayu amek Perd tapi kitowang laen kls...hehe...
mmg x tipula...time skola mmg bnyk pengalaman....mcm2...hihi...mmg bestla...sbb ue skunk ni aku rindu sgt kwn2 skola aku...sbb skunk ni masing2 bwk haluan sndiri...hmmmm....


No comments:

Post a Comment