Wednesday, March 9, 2011

kawan yg paling saye syg...=)

dr ting 2 smpai ting 5...bnyk kenangan aku dan die...huhu...senang cite mmg aku syg die la sbgai kwn k...huhu...psl pe?erm,,,aku rse de sumtink yg special psl die ni...seorang yg jujur...amanah...dan sygkan kwn2..mudah mesra ngan kwn br...senangla kalo bergaul ngan die ni...

mmpunyai daya tarikan yg membuatkan org nak berkwn dgn die...suke ketawe ...tersenyum...dan x ske menangis...x ske sesuatu yg kelam kabut...dan die akan pastikan sebelum die memulakan sesuatu kerja,brg keperluan die ade...sgt cermat..dan sgt manje...

her full name is Siti Aishah Binti Arrif...yes!mmg best kwn ngan die ni...mesra jep ngan sume owg...huhu....kdg2 die nmpk kasar...pi sbnrnye die x cmtu pon...huhu..family 1st!huhu...sgt sygkan mak die...n xle pisah walau skejap...hehe...die ade 4 owg adek bradek dan die merupekan ank ketige...hehe

bnyk kenangan aku ngan die...antarenye jatuh motor...ops!!!ni la kenangan yg plg aku ske...huhu...time tu kitowg form 5...time cuti skolah kot...pi time tu cuti skola da nak abez...spm lg beberape mggu jep...seingat aku time kitowg xcident ue ari khamis sbb aku terpakse smbg cut lg sminggu...huhu...

time br pas ujan...jln licin gakla...mase tu kwn sekelas Aishah dtg kat kwsn perumahan kitowng...aku temankan la die...hehe...pastu otw p kat gate...kitowg ni bergurau kot...x pasan lak de bonggol kunin kat depan...brek emergency...yg aku dgr time tu...motor jatuh...pastu aku x sdrkan diri...

x lame pastu aku dgr suare owg ngs...pggl name aku..."uyul...bgn...aku mnx maaf sgt uyul...."aku try bkk mate...aku tgk Aishah kat sblh ngs2...aku ckp ngan die..."aku xde pape Aishah...aku ok"...pi pastu sdr2 jep da de kat klinik GP...sbnrnye time ni aku blur giler...sume tgk aku...pi aku wat x tau jep...da check kat klinik,abg tu kate kne bwk spital bsr....la...nape plak???

aku pon naek ambulans ngan umi...bising tol dok dlm ambulans ni...hehe..dlm perjlnan tetibe kne amek sowg apek ni...aku kne bgn then dok kat kerusi sblh sbb diowg kate apek tu patah kaki...time aku bgn tu aku tgk bntal ue da pnh darah...la...time ni la br aku pasan yg pale aku luke...p yg herannye aku x rase skt...

trs jep p spital...p wat x-ray..abg ue kate xde pape...leh trs jahit..time jahit tu aku mmg sedar...siap leh kire brape kali abg ue jahit kat pale aku...6 kali kot...huhu...yg angkat aku p klinik time tu cikgu skolah rndah aku...name die Sir Shahrul...mase tu plak die ngan Ustaz Alias...kbtln die lalu kat tmpt aku xcident tu...die tgk xde sape nak tlg aku...die trs bwk p klinik..owg len tkot nak angkat aku sbb kat tmpat aku jatuh ue bnyk giler darah...padahal darahnye skit jep...yg jadi bnyknye sbb aku jatuh dlm lopak kat tepi jalan ue...hihi...

pi aku x pernah salahkan Aishah...sbb pd aku xcident tu la yg menjadikan hubungan aku ngan Aishah jadi rapat...hehe...mase kat asrama kitowang p mkn sesame...mandi pon saeng2 (laen2 bilik air au...ahha!)..jln sesame...blk asrama same2...p skolah ngan blk skolah pon same...ngs same2...ketawe pon same2...smpaikan de owg ingat kitowng ni da kawan dari kecik...huhu...

aku da anggap die cam kakak aku...family die pon aku da anggap cam family aku...huhu...bkn aku x syg kawan2 aku yg laen..pi aku sygkan Aishah lebih skit...=)

No comments:

Post a Comment